joi, 19 martie 2009

Straina

Nu-mi place cand sunt departe de acasa. Parca sunt departe de mine. Ma simt mica... mica, asa in comparatie cu lumea toata. Parca sunt un punct printre miliarde de alte puncte.

Sunt intr-o tara straina pentru cateva zile. Si straina ma simt.

Mi-e dor de perna mea si de Berly. Abia astept sa ma intorc. Si de abia am plecat, adica astazi la trei dupa amiaza. Si e unspe noaptea. Si eu abia astept sa ma intorc acasa, in tara mea, in Bucurestiul pe care il ador, asa cum e el.

Uffff!!!!!

Ma duc sa dorm in cearceafuri straine. Sper sa visez frumos, romaneste.

Abia astept sa ma intorc.


Supergirl

2 comentarii:

  1. Trebuie sa inveti sa te simti ca acasa oriunde vei fi :). Noapte buna.

    Thomas

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Thomas! :)
    Acum chiar ma simt mai acasa decat ma simteam cand am scris articolul.
    Noapte buna!

    Supergirl

    RăspundețiȘtergere