miercuri, 11 martie 2009

Carpe diem!

Caut tot timpul sa fac ce vreau, cand vreau, cum vreau fara sa pierd nicio secunda din mine sau din viata mea. Caut tot timpul momente care sa ma faca sa simt. Sa simt orice. Caut tot timpul sa nu ma indepartez de ceea ce sunt, ci sa ma apropii si mai tare de ceea ce stiu ca pot fi. Caut tot timpul sa fiu exact acolo unde imi doresc sa fiu si sa simt bine, liniste, caldura, calm, emotie, asteptare, speranta si un pic de indefinit, neclar, nesigur si ingrijorare.

Viata e scurta si vreau sa simt. Vreau sa ma umplu de toate simtamintele pe care o femeie le poate avea. Nu vreau sa pierd ceva, sau sa ratez momente. Vreau sa stiu sa vad toate lucrurile mici si sa ma bucur de ele. Vreau sa rad. Sa dansez. Sa iubesc. Sa doresc.

Vreau sa visez si sa cred ca tot ce ma desparte de a atinge vise este doar timpul.

Sunt recunoscatoare ca exist in viata mea, asa cum e ea. Sunt recunoscatoare pentru toti cei pe care i-am intalnit pana acum, oameni dragi care au avut fiecare rolul sau. Sunt recunoscatoare pentru tot ce traiesc acum, pentru tot ce simt, ce astept, ce-mi doresc, pentru oamenii care sunt in viata mea, aproape sau departe. Sunt recunoscatoare pentru acest moment in care fac exact ce vreau sa fac. Sunt recunoscatoare tuturor celor care imi fac viata frumoasa in fiecare zi.

Zambesc. Si pe dinauntru si pe dinafara. Si mi-e bine!

Traiesc si simt ca traiesc.
Savurez momente si le astept cuminte pe urmatoarele. Sunt dupa colt...


Supergirl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu