miercuri, 25 martie 2009

Imi vad de viata mea

Nu am sa mai pierd nimic. Niciun minut. Nicio secunda.
Am sa iau tot. Am sa simt tot. Am sa gust tot. De fiecare data...
Si intre dati... am sa rememorez, am sa resimt, regust, am sa rezist pana la urmatoarea data.
Si cand nu am sa pot sa iau... am sa fur.

Aleg sa imi vad de viata mea... asa...

De-ar fi toate clipele ca asta. Cand doar simt ca sunt. Astept sa adorm, linistita in visele mele. Astept sa ma trezesc, linistita in inca o zi din viata mea de care imi vad.

Sunt inca invaluita in senzatia clipelor pe care tocmai nu le-am pierdut.
Cred in minuni.

Ce bine ca timpul curge si urmeaza!
Ce bine ca tocmai clipele ce au trecut nu au fost ultimele!
Ce bine ca sunt! Ceea ce sunt...

Liniste, emotie, incantare, lipsa... clipe...



Cu siguranta imi vad de viata mea. It's the right thing to do...
I think that's my best shot... to be better... it makes me wanna be better... it makes me wanna be good... and I think I can... like this... i think i can...

Supergirl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu