joi, 13 noiembrie 2014

Somebody's


15 comentarii:

  1. Cineva nou etichetat?sau ce inseamna?in cele etichetate cu ,,lumea mea,,pentru cine sunt?

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. In mare, ma bucur de viata. In mic, ma intreb cine-mi spunea Alexandra. :)
      Tu ce mai faci, in afara de anonimat? :P

      Ștergere
  3. Aminteste-ti ca ai spus cuiva ca te numesti asa :-)
    In afara de anonimat,la fel,ma bucur de viata.
    Cel mai probabil o sa-mi pun numele,dar nu acum :-)
    Vreau sa te cunosc din umbra :-)
    Nu ai mai postat demult,ma gandesc ca esti fericita :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fericirea e traire de moment. Mi se intampla astfel de momente. Intre ele... sunt ok. Important pentru mine este ca nu sunt nefericita. Nici macar in momente.
      Cunoaste-ma din umbra! :) S-ar putea sa te surprind... sunt la fel ca si-n neumbra. :)

      Ștergere
  4. Ti-ai dat seama cine sunt?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-am dat un indiciu,ai spus cuiva ca te numesti alexandra :-) cand am zis ca vreau sa te cunosc din umbra,vreau sa spun ca raman in anonimat inca,in umbra :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus multor persoane cum ma numesc. Cum ramai si unde este o alegere care-ti apartine. Daca vrei ceva de la mine ("sa ma cunosti", gen), ma suni si ne vedem face to face. Sunt sigura ca ai numarul meu de telefon si ca ma cunosti mai bine decat "din umbra". Curaj sau... whatever!

      Ștergere
  6. Inseana ca sti cine sunt,daca sti ca am numarul tau de telefon.:-)
    Te cunosc mai bine decat din ,,umbra'' recunosc,sunt cineva drag tie..:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii si ce simt. Sau ai omis ghilimele de la drag. Persoanele dragi mie sunt in viata mea reala, neanonime, iar legatura mea cu ele este o strada cu doua sensuri. Nu te incadrezi.

      Ștergere
  7. Dar nu sti cine sunt,de unde sti daca ma incadrez sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu cine esti. Tu nu stii ca "stii" se scrie cu doi i. Nu ai stiut niciodata. Daca te-ai incadra ar face sens ceea ce-ti spun. Ori la tine nu face. E blank. Vid.

      Ștergere