luni, 6 octombrie 2014

Pretty small


6 comentarii:

  1. ,,De cate ori in vise,ai aparut,iubire,
    Vorbindu-mi despre noi...si despre nemurire?
    Caci viata nu ne ajunge si totusi ne-ocolim
    Iubindu-ne in taina desii ne despartim...

    Departe sunt de tine si de-a ta mangaiere,
    Prezenta ta nebuna,inima o cere
    O ora,o secunda,bataia inimii,
    Sa ma saruti,sa tremuram simtindu-ne iar vii!

    In brate strans sugruma,suflul meu il stinge
    Precum petalele de fori cand peste ele ninge...
    O pasare ma simt,ce nu poate sa zboare,
    Desi am aripile frante ma inalt spre soare.

    Saruta-mi dulce palma ,conturu-i deseneaza
    Privirea ta cea trista,stiu ca ma viseaza.
    La un trecut ce doarme,amortit de vreme
    E mort,dar viu si simti ca e fluid prin vene.

    O umbra sta in lanturi ,e fiara ce se zbate
    Rapusa e de foame,hranita doar cu soapte
    Ce doar noi doi le stim,pierdute in tacere,
    Mereu o torturam,dar fiara nu mai piere.

    De-ar fi sa plec departe,a nu te revedea
    Sa simt ca mai traiesc,nu cred ca as putea.
    Desi inca respir,am sa ma sting usor,
    De dragul tau v-a rapune-n inima-al meu dor.

    As vrea sa stiu acum,de ce ne tot opreste
    Destinul ce de-o viata,cu tine,imi tot rapeste?
    De cate ori ti-am spus ca te iubesc,iubire?
    Ca ce simtim noi e real,nu doar amintire...


    Nu stiu in care perioada a vietii si cu cine ti se potriveste poezia asta...mi- a placut si am pus-o aici..sper sa-ti placa..iar m-a prins nostalgia. :-) :-) :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut foarte mult. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :-) :-) :-)
    Sper ca nu am trezit amintiri?
    ...nostalgie...
    :-) :-) :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce speri sa nu trezesti amintiri? Ce-am fi fara amintiri?! Insa nu amintiri a trezit poezia...

    RăspundețiȘtergere